مزایای لیفت صورت با نخ

لیفت صورت با نخ 100% تضمینی + فیلم

لیفت صورت با نخ، از روش‌های جوانسازی پوست به شمار می‌آید. معمولا از طریق این عمل می‌توان حالت صورت را تغییر داد. روش‌های زیبایی و جوانسازی باعث بهبود شل شدگی یا افتادگی پوست صورت می‌شوند. به طور کلی افراد با افزایش سن از افتادگی پوست خود رنج می‌برند. روش لیفت صورت با نخ می‌تواند حالت شادابی و جوابی را به پوست برگرداند. استفاده از نخ‌ها در این جراحی زیبایی نتایج موفقیت آمیزی را به ارمغان می‌آورد. در ادامه به بررسی این روش نوین جراحی زیبایی می‌پردازیم.

در ابتدا ویدئوی لیفت صورت با نخ که در مرکز گرین بیوتی انجام شده و نتیجه فوق العاده آن را مشاهده کنید.

لیفت صورت با نخ چیست؟

یکی از اساسی‌ترین دلایل افتادگی و کاهش حجم و قدرت پوست، ایجاد چروک‌های پوستی است. قدرت حفظ و بالا نگه داشتن پوست در بافت‌های زیرین، با ضعیف شدن و آسیب به پوست، کاهش می‌یابند. ایجاد زخامت پوست توسط تحریک برای کلاژن سازی می‌تواند روند سرعت پیری در پوست را کاهش دهد.

تحریک کلاژن سازی در پوست با افزایش قدرت و ضخامت پوست باعث کاهش سرعت پیری می‌شود. افرادی که لیفت صورت با نخ را انجام می‌دهند متوجه سفتی و بهبود حجم پوست خود خواهند شد. وقتی نخ‌های بخیه در جای خود قرار دارند، بدن به صورت مداوم فرآیند ترمیمی خود را انجام می‌دهد تا زمانی که نخ‌ها به طور کامل از بین بروند.

بیشتر بخوانید: تزریق چربی

مزایای لیفت صورت با نخ

لیفت صورت با نخ در مقابل روش‌های دیگر لیفت، دارای مزایایی است که در ادامه یه آن‌ها اشاره می‌کنیم:

بهبود سریع


دوران نقاهت مورد نیاز برای لیفت صورت با نخ، حداکثر 5 روز است. همچنین بعد از عمل به مراقبت‌های ویژه نیاز نخواهید داشت.

ایمنی بالا


از این روش می‌توان برای نواحی حساس مثل پلک و ابرو استفاده کرد. به این دلیل که در طول زمان بدون عارضه خواهد بود.

طبیعی بودن نتایج


نتایج طبیعی لیفت صورت با نخ از مهمترین مزایای این روش جوانسازی محسوب می‌شود. اکثر لیفت‌های صورت ممکن است ظاهر پوست را کشیده کنند. اما در روش لیفت با نخ، مشکلات پوست با ظرافت برطرف می‌شوند.

بیشتر بخوانید: تزریق فیلر چانه

بدون آثار جانبی


اثرات جانبی پس از درمان با لیفت نخ، حدودا 5 الی 7 روز بعد از بین می‌روند. سوراخ‌های ایجاد شده برای ورود نخ دیده نمی‌شوند. به این دلیل که این سوراخ‌ها بسیار کوچک هستند و همچنین محل قرار گیری نخ‌ها در عمق پوست است.

هزینه مناسب


هزینه لیفت با نخ در مقایسه با هزینه سایر جراحی‌های لیفت، بسیار کمتر است. استفاده از اتاق عمل بیمارستانی، بی‌هوشی عمومی، تیم جراحی و هزینه بستری دلیل افزایش قیمت در جراحی لیفت است که در لیفت با نخ، این هزینه‌ها وجود ندارد.

لیفت صورت با نخ

لیفت صورت با نخ چگونه انجام می‌شود؟

نواحی کوچک دارای چربی در بخش پایین بدن و صورت شامل لیفت با نخ می‌شوند. نخ‌ها به تحریک کلاژن‌ها برای فعالیت و کشیدن پوست ضعیف بسیار کمک می‌کنند. روش لیفت صورت با نخ، همچنین برای سفت شدن پوست نیز بسیار مؤثر است. لیفت با نخ با دو هدف انجام می‌شود:

  1. لیفت و سفت کردن پوست

در این روش جوانسازی پوست، هیچ برشی از پوست انجام نمی‌شود. همچنین نیازی به استفاده از تیغ جراحی نیز وجود ندارد. پوست صورت با ایجاد تغییرات در زیر پوست توسط یک پزشک متخصص، بالا کشیده شده و سفت می‌شود. این روش، افتادگی پوست را از طریق یک نخ بخیه جمع و سفت می‌کند. این روش به شما کمک می‌کند تا بدون دردسرهای جراحی لیفت، پوستی زیباتر و جوانتر داشته باشید.

2. تحریک کلاژن سازی

نخ‌هایی که در زیر پوست برای لیفت استفاده می‌شوند، علاوه بر خوش حالت کردن پوست، با فرآیند پیری مقابله و روند آن را کند می‌کنند. این نخ‌ها به تحریک پوست برای کلاژن سازی در مناطق درمان شده، کمک می‌کنند که به آن فرآیند ترمیمی نیز می‌گویند. کلاژن سازی به طور کلی نقش بسیار مهمی در زیبایی و جوانسازی پوست دارد.

در عمق پوست هر فردی کلاژن‌های پروتئینی قرار گرفته است که کاربردهای مهمی دارند. رشته‌های پروتئینی زخم‌ها را ترمیم کرده و باعث حجیم، قوی و سرزنده شدن پوست می‌شوند. با افزایش سن این کلاژن‌ها کم تر تولید می‌شوند.

بیشتر بخوانید: تزریق بوتاکس

لیفت صورت با نخ برای چه افرادی مناسب است؟

استفاده از لیفت صورت با نخ برای برخی افراد مناسب تر است. کاندیدای مناسب انجام این روش، شامل افراد زیر می‌شود:

  • افرادی که صورت استخوانی دارند برای این عمل بسیار مناسب هستند به این دلیل که پوست آن‌ها دارای خاصیت ارتجاعی است.
  • به طور کلی افراد در سنین 40 الی 60 سالگی به دنبال روش‌های جوانسازی هستند اما افراد با سنین بالاتر نیز می‌توانند از این روش استفاده کنند.
  • افرادی که دارای چین و چروک در گوشه دهان یا کناره بینی هستند.
  • افرادی که به دلیل افزایش سن و کاهش وزن دارای کشیدگی در قسمت میانی صورت و یا فک پایین هستند.  
  • افرادی که دارای خطوط پوستی بسیار عمیق هستند.
  • افرادی که به علت کاهش وزن، حجم چربی‌ها در پوست صورتشان کاهش یافته است.
  • افرادی که به دلیل افزایش چربی، دارای غبغب هستند.

افرادی که در اثر کاهش سن یا افزایش سن، دارای چین در قسمت گردن هستند.

نتیجه گیری

در این مقاله به موضوع لیفت صورت با نخ پرداختیم. با استفاده از این روش می توانید بسیار آسان و بدون نیاز به عمل جراحی صورت خود را زیباتر و جوان تر کنید. برای مشاوره رایگان می توانید با مرکز پوست، مو و زیبایی گرین با شماره ۰۹۳۵۴۷۶۳۸۲۸ تماس بگیرید.

سوالات متداول لیفت صورت با نخ

گرین بیوتی

کلینیک پوست، مو و زیبایی گرین

مرکز گرین بیوتی از بهمن ماه سال ۱۴۰۰ در شهر قزوین افتتاح شد. عمده فعالیت این مرکز در زمینه تزریق چربی، ساکشن غبغب، تزریق ژل، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد و جوانسازی پوست و‌مو می باشد که میزان رضایت بالای مراجعه کنندگان را دارا می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست محتوا