ماندگاری تزریق چربی به واژن

ماندگاری تزریق چربی به واژن چقدر است؟

قطعاً می‌دانید که اگر پوست ناحیه واژن چروکیده و افتاده شود، همین موضوع بر روی کیفیت رابطه جنسی تاثیر می‌گذارد. اما اصلاً نگران نباشید. با تزریق چربی به واژن می‌توانید پوست این ناحیه را جوان کنید. اما حتماً این سؤال برای شما به وجود آمده است که ماندگاری تزریق چربی به واژن چقدر است؟ به هر حال چربی یک ماده طبیعی است که به مرور زمان جذب بدن می‌شود و اثر آن از بین خواهد رفت. برای اینکه بدانید مدت زمان ماندگاری ترانسفر چربی به واژن چقدر است، حتماً این مطلب را مطالعه کنید.

ماندگاری تزریق چربی به واژن

ترانسفر چربی به واژن چگونه انجام می‌شود؟

برای اینکه بدانید مدت زمان ماندگاری تزریق چربی به واژن چقدر است، ابتدا باید با این پروسه و نحوه انجام آن آشنا شوید:

1- در مرحله اول متخصص اقدام به برداشت چربی از ناحیه‌هایی همانند شکم، ران و پهلو می‌کند چون چربی‌ها در این قسمت نسبت به رژیم و ورزش مقاوم شده و بیشترین ماندگاری را خواهند داشت. نحوه برداشت چربی باید به گونه‌ای باشد که به سلول‌های چربی آسیب وارد نشود.

2- در مرحله بعد، چربی استخراج شده در دستگاه سانتریفیوژ قرار می‌گیرد تا خالص‌سازی انجام شود. ما فقط به چربی نیاز داریم و هر گونه ماده اضافی همراه با آن باید جداسازی شود تا نتیجه نهایی کاملاً طبیعی زیبا و بدون هیچ عوارضی مانند عفونت به دست بیاید.

3- در نهایت تزریق با کمک روش‌های نانوفت یا میکروفت انجام خواهد شد. برای این منظور متخصص از سرنگ‌های مخصوص استفاده کرده و چربی را به ناحیه واژن تزریق می‌کند.


بیشتر بخوانید: بروزترین تکنیک های تزریق چربی ( میکروفت و نانوفت)


عوامل موثر بر ماندگاری تزریق چربی به واژن

به طور کلی مدت زمان ماندگاری تزریق چربی به واژن بین ۶ ماه تا یک سال متفاوت خواهد بود. اما دلیل این تفاوت چیست؟ حتماً برای شما جالب خواهد بود اگر بگوییم هم عملکرد متخصص و هم عملکرد خود شما به عنوان متقاضی تزریق چربی به واژن بر روی مدت زمان ماندگاری ترانسفر چربی واژن تأثیر می‌گذارد. بنابراین اجازه دهید مروری بر عواملی داشته باشیم که مدت ماندگاری تزریق چربی به واژن را تعیین می‌کنند:

نحوه استخراج چربی

در فرآیند استخراج چربی به هیچ عنوان نباید آسیبی به سلول‌های چربی وارد گردد چون اگر آن‌ها از بین بروند، انتقال چنین بافت چربی اصلاً اثربخش نخواهد بود. از زمانی که تزریق انجام می‌شود، در ۲ تا ۳ ماه اول ۵۰ درصد از سلول‌های چربی ریزش می‌کنند و مابقی باقیمانده تعیین‌کننده نتیجه نهایی ترانسفر چربی به واژن خواهند بود. اگر در جریان استخراج و برداشت چربی سلول‌ها بمیرند، میزان ریزش بیشتر خواهد شد و در نتیجه شما کوتاه‌ترین مدت زمان ماندگاری تزریق چرب به واژن را شاهد خواهید بود.

فرآیند خالص‌سازی چربی

وقتی بافت چربی استخراج می‌شود، بافت‌های اضافی و مایعات نیز همراه با چربی هستند که حتماً باید تصفیه شوند. اگر این پروسه انجام نشود سه اتفاق اتفاق خواهد افتاد:

نتیجه تزریق چربی با عوارضی مانند عفونت همراه خواهد بود و این موضوع برای واژن بسیار خطرناک است.

از طرف دیگر نتیجه ماندگاری تزریق چربی به واژن بسیار کوتاه‌تر می‌شود.

همچنین لازم است این نکته را متذکر شویم که اگر چربی خالص نباشد، ممکن است شاهد برجستگی‌هایی در محل تزریق باشید که در چنین شرایطی هیچ راهی جز تخلیه چربی وجود نخواهد داشت.

توجه به توصیه‌های مراقبتی بعد از انتقال چربی

پس از اینکه ترانسفر چربی به واژن به اتمام رسید، اکنون مسئولیت شما آغاز می‌شود. باید به توصیه‌های مراقبتی توجه کنید تا هم دوره نقاهت بدون هیچ عارضه‌ای سپری شود و هم نتیجه تزریق حفظ شده و بیشترین ماندگاری را از این اقدام زیبایی تجربه کنید.

بنابراین همانگونه که متوجه شدید مدت زمان ماندگاری انتقال چربی به واژن، فقط به عملکرد متخصص بستگی ندارد بلکه اگر شما توصیه‌های مراقبتی بعد از انتقال چربی را جدی نگیرید، شک نداشته باشید که مدت زمان ماندگاری تزریق چربی به واژن بسیار کوتاه‌تر خواهد شد.

نکات مراقبتی مؤثر بر ماندگاری تزریق چربی به واژن

یک متخصص حرفه‌ای به خوبی می‌داند که در جلسه مشاور قبل از تزریق چربی به واژن باید توصیه‌های مراقبتی در دوران نقاهت و پس از آن را به طور کامل برای فرد متقاضی توضیح دهد تا هم نتیجه تزریق حفظ شود و هم دچار عوارض ناخواسته نشود. برخی از این توصیه‌ها بر روی ماندگاری ترانسفر چربی به واژن تأثیر دارند که ما در این قسمت توضیح می‌دهیم:

1- حداقل به مدت یک هفته به هیچ عنوان نباید فشاری به ناحیه واژن وارد گردد. بنابراین از نشستن بیش از اندازه بر روی زمین پرهیز نمایید و همچنین در مدت یک هفته رابطه جنسی نداشته باشید.

2- حتماً از این پس روزانه آب بیشتری مصرف کنید چون خشک شدن پوست و کاهش آب بدن باعث افزایش سرعت تجزیه چربی‌ها خواهد شد.

3- حداقل به مدت یک هفته استخر نروید چون این مسأله هم باعث عفونت در محل تزریق شده و هم ماندگاری چربی‌ها در ناحیه واژن را کم می‌کند.

4- از رژیم گرفتن و ورزش کردن بیش از اندازه به خصوص ورزش‌هایی که با پا درگیر هستند پرهیز کنید.

5- به مدت یک هفته از رفتن به سونا، جکوزی و همچنین حمام با بخار آب زیاد خودداری نمایید. افزایش دما باعث شل شدن چربی‌ها، حرکت آن‌ها و در نتیجه کاهش ماندگاری ترانسفر چربی به واژن خواهد شد.

کلام آخر

از آنجایی که ناحیه واژن یک ناحیه بسیار حساسی است و آلوده بودن تجهیزات و یا عدم توجه به نکات بهداشتی باعث عفونت دهانه رحم می‌شود، بنابراین جهت تزریق چربی به واژن نباید به هر متخصصی مراجعه کنید. کلینیک‌های معتبر همانند کلینیک زیبایی ‌گرین بیوتی را شناسایی کنید، سابقه متخصصان را بررسی نمایید و از آن‌ها بخواهید روند کار را به طور دقیق برای شما توضیح دهند. در کلینیک گرین بیوتی پزشکان حرفه‌ای با سابقه درخشان در زمینه تزریق چربی به واژن فعالیت دارند. پس با خیال آسوده می‌توانید تحت شرایط استاندارد و با بهترین کیفیت، این اقدام زیبایی را انجام دهید.

گرین بیوتی

کلینیک پوست، مو و زیبایی گرین

مرکز گرین بیوتی از بهمن ماه سال ۱۴۰۰ در شهر قزوین افتتاح شد. عمده فعالیت این مرکز در زمینه تزریق چربی، ساکشن غبغب، تزریق ژل، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد و جوانسازی پوست و‌مو می باشد که میزان رضایت بالای مراجعه کنندگان را دارا می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست محتوا