فیلر خط خنده

فیلر خط خنده | مزایا و معایب

اگر شما که این مطلب را مطالعه می‌کنید خط لبخند دارید و دوست دارید این خط بر روی چهره شما محو شود، می‌توانید از فیلر خط خنده استفاده کنید. در دنیای امروز روش‌های زیادی برای زیباسازی چهره وجود دارد و تزریق ژل خط خنده، یکی از بهترین و ساده‌ترین تکنیک‌هایی است که با محو خط خنده، کمک می‌کند چهره جوان‌تر و شاداب‌تر داشته باشید. اما قبل از هر چیز شما باید با مزایا و معایب فیلر خط خنده آشنا ‌شوید تا بدانید آیا این روش برای شما مناسب است یا خیر. پس با ما همراه شوید.

علت تشکیل خط خنده

 روبروی آینه بایستید و از ته دل بخندید. در این صورت خواهید دید در انتهای لبخند، دو شیار در اطراف لب‌های شما ایجاد می‌شود که به آن خط خنده می‌گویند. افرادی که زیاد می‌خندند، مسلماً شیار عمیق‌تری در طرفین لب‌های خود خواهند داشت. الاستین و کلاژن پوست، به انعطاف‌پذیری و استحکام پوست شما کمک می‌کند و زمانی که این دو پروتئین کاهش یابند، پوست شما چروکیده خواهد شد. بنابر آنچه که گفته شد، چند عامل بر روی تشکیل خط خنده تأثیر می‌گذارند:

عدم مراقبت از پوست

اگر روتین‌های روزانه و شبانه را انجام نمی‌دهید، از ماسک‌های مناسب برای پوست صورت استفاده نمی‌کنید، موقع بیرون رفتن از منزل کرم ضد آفتاب نمی‌زنید و….، مسلماً پوست سریع‌تر پیر می‌شود. در واقع عدم مراقبت از پوست باعث می‌شود قدرت تولید الاستین و کلاژن کاهش یابد و پوست شما روند پیری را زودتر طی خواهد کرد.

 نداشتن تغذیه مناسب

اگر شما در طول روز آب کافی ننوشید، رژیم غذایی مناسب نداشته باشید و نیاز پوستی شما تأمین نگردد، پوست دچار پیری زودرس خواهد شد و در نتیجه در سنین پایین شاهد چروکیده شدن پوست و تشکیل خط خنده خواهید بود.

مصرف دخانیات

آیا می‌دانید دود ناشی از سیگار و دخانیات چه اندازه بر روی سلامت پوست تأثیر می‌گذارد و باعث آسیب به پوست شما خواهد شد؟ از طرف دیگر وقتی نیکوتین وارد بدن می‌شود، با کاهش اکسیژن‌رسانی به سلول‌های پوست، باعث مرگ سلولی و افزایش سرعت پیری پوست می‌گردد.

تزریق فیلر خط خنده

در بین تکنیک‌های زیبایی که برای درمان خط خنده اجرا می‌شوند، فیلر خط خنده به عنوان ساده‌ترین تکنیک شناخته شده است. نحوه تزریق ژل خط خنده به شرح زیر می‌باشد:

  1. متخصص ابتدا عمق خط خنده را بررسی می‌کند و براساس آن یک ژل مناسب را انتخاب خواهد کرد.
  2. سپس صورت شما را استریل می‌کند.
  3. پس از آن بی‌حسی موضعی را در ناحیه خط خنده تزریق می‌کند.
  4. سپس تزریق آغاز خواهد شد. با استفاده از سرنگ‌های مخصوص، فیلر مرحله به مرحله به خط خنده تزریق می‌شود و باعث پر شدن شیار ایجاد شده در ناحیه اطراف لب خواهد شد.

این تکنیک به حدی ساده است که در حال حاضر سالن‌های زیبایی نیز چنین اقدامی را انجام می‌دهند. اما شما باید هر گونه اقدام زیبایی را تحت نظر افراد متخصص در کلینیک‌ها انجام دهید. در سالن‌های زیبایی آرایشگران با آناتومی بدن آشنا نیستند و از طرف دیگر ممکن است از ژل‌هایی با کیفیت پایین استفاده کنند. اما با مراجعه به کلینیک‌های حرفه‌ای، مطمئن خواهید بود که افراد متخصص، با دقت بالا و با استفاده از ژل‌های برند و باکیفیت، تزریق فیلر خط خنده را برای شما انجام خواهند داد.

مزایای فیلر خط خنده

 تزریق ژل خط خنده یک روش کاملاً غیر تهاجمی است که در عرض چند دقیقه به اتمام می‌رسد. بنابراین اصلاً نیاز به بستری شدن نخواهد بود و بلافاصله بعد از اتمام کار شما می‌توانید به روند عادی زندگی خود برگردید و امور کاری خود را به راحتی انجام دهید.

در این روش چهره شما کاملاً طبیعی به نظر خواهد رسید.

در صورتی که متخصص از فیلرهای برند استفاده کند، هیچ حساسیتی برای شما اتفاق نمی‌افتد.

اگر ژل حاوی هیالورونیک اسید باشد، با از بین رفتن اثر ژل، مشاهده خواهید کرد که عمق خط خنده کم شده است چون هیالورونیک اسید یک ترکیب لازم برای ساختن کلاژن می‌باشد. پس با تزریق فیلر خط خنده از نوع هیالورونیک اسید، به تقویت کلاژن‌سازی پوست کمک می‌کنید.

هزینه این اقدام زیبایی نسبت به روش‌های دیگر همانند تزریق چربی برای درمان خط خنده، کمتر است.

معایب تزریق فیلر خط خنده

در کنار تمامی مزایایی که تزریق ژل و فیلر به نواحی خط لبخند دارد می تواند بسیار معایب زیر را به همراه داشته باشد

  1. این روش اصلاً دائمی نیست و اثر آن بین چند ماه تا نهایتاً یک سال از بین می‌رود.
  2. اگر متخصص از ژل‌های با کیفیت و برند استفاده نکند یا اگر تجهیزات مورد استفاده برای تزریق استریل نباشد، خطر بروز عفونت وجود خواهد داشت.
  3. عدم مهارت متخصص در زمان تزریق می‌تواند باعث پارگی مویرگ‌های اطراف لب و خونریزی گردد.
  4. اگر متخصص در تعیین مقدار فیلر مورد نیاز برای تزریق به خط خنده دقت لازم را نداشته باشد، ممکن است تقارن چهره شما به هم بخورد.

کلام آخر

اگر می‌خواهید بهترین نتیجه را از تزریق فیلر بگیرید باید به سراغ کلینیک‌های معتبر و شناخته شده همانند گرین بیوتی بروید. متخصصان ما در این مرکز ابتدا وضعیت خط خنده شما را بررسی می‌کنند؛ نمونه کار‌های قبلی خود را به شما نشان خواهند داد و سپس در صورتی که تأیید کردید، در تاریخ مدنظر شما تزریق ژل خط خنده انجام خواهد شد. قطعاً شما بهترین نتیجه را تحت نظر گرین بیوتی دریافت می‌کنید.

گرین بیوتی

کلینیک پوست، مو و زیبایی گرین

مرکز گرین بیوتی از بهمن ماه سال ۱۴۰۰ در شهر قزوین افتتاح شد. عمده فعالیت این مرکز در زمینه تزریق چربی، ساکشن غبغب، تزریق ژل، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد و جوانسازی پوست و‌مو می باشد که میزان رضایت بالای مراجعه کنندگان را دارا می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست محتوا