بهترین-دکتر-تزریق-چربی-در-قزوین

بهترین دکتر تزریق چربی در تهران

آیا می دانید تزریق چربی چیست و چه تاثیری در افزایش جذابیت چهره دارد؟ آیا به دنبال بهترین دکتر تزریق چربی در تهران هستید؟ تزریق چربی برای انجام کارهای زیبایی، زیر نظر بهترین دکتر تزریق چربی در مطب و یا کلینیک های زیبایی انجام می شود. در این روش با توجه به صلاحدید پزشک از نواحی مختلف بدن مانند قسمت خارجی ران ها، شکم و پهلوها که دارای انباشت چربی زیاد هستند اقدام به تخلیه چربی به روش لیپوساکشن می شود. سپس چربی لیپوساکشن شده را طی فرآیندی برای تزریق به نواحی مختلف بدن آماده می کنند. در این مقاله به شما کمک می کنیم تا بهترین دکتر تزریق چربی در تهران را پیدا کنید.

اهمیت انتخاب بهترین دکتر تزریق چربی در تهران

این روزها افرادی زیادی زیر نظر بهترین دکتر تزریق چربی، برای انجام کارهای زیبایی و به تاخیر انداختن روند پیری در اندام های مختلف بدن مانند صورت و دست ها اقدام به تزریق چربی می کنند. یکی از اثراتی که افزایش سن بر روی پوست افراد دارد، کاهش حجم چربی های زیر پوست می باشد و باعث می شود پوست حالت شل و چروک را به خود بگیرد.

یکی از روش هایی که امروزه با تقاضای زیادی همراه است تزریق چربی به منظور جوانسازی پوست می باشد. همچنین برخی افراد که دارای صورتی لاغر هستند و یا می خواهند با تزریق چربی زاویه سازی فک و صورت را انجام دهند می توانند این قبیل کارهای زیبایی را زیر نظر بهترین دکتر تزریق چربی در تهران انجام دهند تابه نتیجه مورد انتظار برسند.

مادلینگ-صورت-با-تزریق-چربی
تزریق-چربی-صورت
تزریق-چربی-در-قزوین

مراحل تزریق چربی توسط بهترین دکتر تزریق چربی در تهران

برای انجام تزریق چربی، می بایست روند برداشت و تزریق چربی زیر نظر بهترین دکتر تزریق چربی انجام شود. این روند دارای سه مرحله است:

استخراج چربی از بدن

در این مرحله پزشک با توجه به انباشت چربی در بدن، ممکن است یک یا دو ناحیه از بدن را برای لیپوساکشن انتخاب نماید. معمولاً یکی از نواحی شکم، باسن و یا ران ها برای این کار انتخاب می شود. قبل از لیپوساکشن ناحیه مورد نظر بی حس می شود تا فرد درد کمتری را حس نماید.

خالص کردن چربی برای تزریق

چربی که از بدن استخراج می شود باید طی فرآیندی با استفاده از دستگاه سانتریفیوژ به شکل خالص درآید و سلول های مرده، خون و مایع اضافی آن جدا شود.

تزریق چربی به ناحیه مورد نظر

پزشک در ابتدا ناحیه مورد نظر را برای تحمل درد کمتر، بی حس می کند و سپس چربی خالصی که طی فرآیند به دست آمده است را با سرنگ های مخصوص تزریق می نماید. بعد از اتمام کار، بهترین دکتر تزریق چربی چند سرنگ حاوی چربی را به فرد می دهد و از او می خواهد که برای مراجعه بعدی جهت ترمیم زیبایی، آن را در فریزر نگهداری نماید.

مزایا و معایب تزریق چربی

صرف نظر از تزریق چربی برای نواحی مختلف زیر نظر بهترین دکتر تزریق چربی، این کار مزایا و معایبی را دارد.

مزایای آن به این شرح می باشد:

  • ماندگاری بالای چربی به مدت چندین سال.
  • پس از پایان تزریق چربی، سریعاً می توانید تغییرات مثبت را در ناحیه تزریقی مشاهده نمایید.
  • نواحی که چربی از آن استخراج شده است چربی اضافی ندارد و حتی لاغر می شوند.
  • بهبود نواحی تزریقی در مدت زمان کم.
  • جوان تر شدن پوست برای مدت طولانی که ممکن است تا سالها چربی تزریقی ماندگار بماند.
  • پیوند سریع بافت چربی در نواحی تزریقی، به دلیل اینکه از بدن خود فرد چربی استخراج و تزریق می شود.

معایب تزریق چربی به شرح زیر می باشد:

  • در مقایسه با تزریق ژل، روشی تهاجمی محسوب می شود.
  • مقداری از چربی تزریقی جذب بدن می شود و ممکن است نیاز به تزریق مجدد باشد.

توصیه های بهترین دکتر تزریق چربی بعد از تزریق

بعد از انجام تزریق زیر نظر بهترین دکتر تزریق چربی، مراقبت های لازم برای نتیجه بهتر و ماندگاری طولانی تر توصیه می شود. فردی که تزریق چربی انجام داده است می بایست نکاتی را جهت نتایج بهتر رعایت نماید. این نکات به شرح زیر می باشند:

  • مصرف به موقع و منظم داروهای تجویز شده توسط بهترین دکتر تزریق چربی. 
  • در روزهای ابتدایی از کمپرس گرم برای تسکین درد استفاده نکنید. زیرا باعث از بین رفتن پیوند بین بافت بدن و چربی می شوید.
  • از کمپرس یخ می توانید برای تسکین درد استفاده نمایید. در موقع استفاده دقت نمایید بر روی ناحیه تزریقی فشار وارد نکنید.
  • از ماساژ عمیق خودداری نمایید زیرا این کار بافت چربی را جابجا می کند.
  • از مصرف غذاهای پُر نمک در هفته اول خودداری نمایید. زیرا باعث ایجاد التهاب می شود.
  • تا 48 ساعت پس از تزریق از استحمام خودداری نمایید.
  • در روزهای ابتدایی بعد از تزریق چربی برای رفع کبودی محل تزریق، می توانید از آناناس و یا کمپوت آن استفاده نمایید.
  • اگر تزریق چربی برای صورت می باشد، در روزهای ابتدایی در موقع خواب چند بالش زیر سرتان قرار دهید تا خون در نواحی تزریق جمع نشود.

تفاوت تزریق چربی با ژل

برای فرم دهی، زاویه سازی و جوانسازی پوست می توان از دو روش تزریق چربی و ژل استفاده کرد. صرف نظر از اینکه هر کدام از تزریقات مزایا و معایب خاص خود را دارند، باید به این نکته توجه کرد که برای کارهایی که نیاز به حجم بالایی تزریق می باشد می توان از تزریق چربی بهره برد. چرا که تزریق ژل برای نواحی حجیم بسیار هزینه بر خواهد بود.

تزریق چربی زیر نظر بهترین دکتر تزریق چربی، برای جوانسازی و مادلینگ ممکن است در اکثر نواحی صورت از قبیل گونه، شقیقه، چانه، فک و حتی گردن نیز انجام شود و با توجه به نیاز حجم بالای ژل یا چربی، برای این قبیل کارها تزریق چربی توصیه می شود.

بزرگترین مزیتی که چربی نسبت به ژل دارد این است که چون چربی از بدن خود فرد استخراج می شود می توان گفت عوارض بسیار کمتری نسبت به ژل را در افرادی که دچار حساست می شوند ایجاد می کند.

ژل نسبت به چربی ماندگاری کوتاهی تر را دارد و علاوه بر این ممکن است در قسمت هایی که تزریق ژل انجام می شود ژل جابجا شود و زیبایی فرد را تحت تاثیر قرار دهد.

کلام آخر

در صورتی که می خواهید برای کارهای زیبایی و جوان سازی تزریق چربی انجام دهید توصیه ما به شما، دکتر گیرین یکی از بهترین دکترهای تزریق چربی می باشد. چرا که تزریق چربی نیاز به مهارت بالایی دارد و می بایست پزشکی را انتخاب نمایید که بهترین دکتر تزریق چربی برای انجام این کار باشد.

گرین بیوتی

کلینیک پوست، مو و زیبایی گرین

مرکز گرین بیوتی از بهمن ماه سال ۱۴۰۰ در شهر قزوین افتتاح شد. عمده فعالیت این مرکز در زمینه تزریق چربی، ساکشن غبغب، تزریق ژل، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد و جوانسازی پوست و‌مو می باشد که میزان رضایت بالای مراجعه کنندگان را دارا می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست محتوا